torsdag den 31. maj 2012

Pinse, sol og sommer

Som så mange andre, så tilbragte jeg ikke tiden foran computeren i Pinsen, men ude i det gode vejr. Derfor har jeg ikke lige fået blogget (har heller ikke god forbindelse, der hvor jeg var).

Jeg var i sommerhus med familien, og det var fantastisk. Vejret var jo så skønt! Tiden blev brugt på at hjælpe til, lege med min niece og nevø, drikke dejlig kold vin, hygge og stå på vandski (første gang, og de sagde vandet var 20 grader, så fedt).
Men her for i lige i lille indblik gennem min mobil:

1. Morgen gåtur til vandet, 2. Dejlig kold tempt, 3. Afslappet hund, som har "lånt" mit tæppe
4. Hygge med Bezzerwizzer, 5. Klar til vandski, 6. Grillmad og rosé

Har I også nydt vejret og haft en god Pinse?

I kan forresten også følge mig på Instagram - nygaard44

Ingen kommentarer: