mandag den 26. marts 2012

Kort om min weekend


Min weekend bestod af venner, hygge og arbejde- ganske kort. 
Fredag var jeg hjemme ved en veninde og se X-factor. Synes det var så fortjent at Ida vandt, og hun var også min farvorit. 

Lørdag var jeg ude og gå en lang tur i det gode vejr med en anden veninde, og vi endte på loppemarked. Det er nu ret hyggeligt. Købte ikke noget, da jeg ikke havde fået penge med, og det jeg fandt, var en reol, som vi ikke gad slæbe hjem :) 

Til aften var jeg til indflytterfest, som var super sjovt, og kom ALT for sent i seng, eftersom jeg skulle arbejde søndag. Så i stedet for at nye vejret søndag, stod jeg indenfor og kiggede lidt ud i luften. 

Har I haft en god weekend?

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Din lørdag lyder hyggelig :) Jeg havde også en rar lørdag og søndag blev mest brugt i sengen med tømmermænd :(

Dina sagde ...

Hehe. Hvis jeg ikke skulle have arbejdet, havde jeg heller ikke bevæget mig rart langt væk fra senge :)