onsdag den 14. marts 2012

Nye hårprodukter - hår olierne



Endelig har jeg fået taget mig samme til at bestille disse hårprodukter, som jeg snakkede om helt tilbage i oktober.

Mandag aften sad jeg og kiggede på en masse forskellige, men endte med at købe dem igennem nicehair.dk. Det var der det samlet var billigst. Jeg købte dem ved 21 tiden og ikke engang to timer efter, fik jeg en mail om, at nu var de sendt. I dag kom de så med posten, og det synes jeg var hurtig og god service. Og så var der en lille pose vingummibamser med.

Prøvede produkterne her til aften, og synes allerede de er fantastiske. Duften er skøn og mit hår følelse dejlig blødt og glat. Jeg glæder mig til at prøve det nogle gange og se hvordan mit hår bliver.

Har I prøvet dette mærke før?

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Det er så lækkert med god og hurtig service :)
KEnder slet ikke mærket, men de ser super lækre ud :)

Mette sagde ...

Jeg bruger både hårolie og hårkuren, som jeg er super glad for :)

Dina sagde ...

Ja, de super lækre!