onsdag den 11. april 2012

Min påske


Så er jeg tilbage igen. Var som tidligere nævnt i sommerhus i påsken, og det er ikke ligefrem fordi, at det er verdens bedste forbindelse der er deroppe.
Men her er lige et kort indblik i, hvordan min påske så ud.

Vi spillede storset et spil hver aften, drak strawberry daiquiri, vin og ellers hyggede vi bare. Så var der selvfølgelig også påskefrokost over hos min mormor og moster (de har også sommerhus i samme område) og så grillede min far også lam en aften. 

Derudover var der gåture ved vandet, påskejagt (jeps, vi var ude og lede efter påskeæg), og så legede jeg med min nevø og niece.

Alt i alt en dejlig påske

Har I også haft en god påske?

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Det lyder som en hyggelig påske :)

Dina sagde ...

Det var det ihvertfald også

Dina sagde ...

Det var det ihvertfald også