onsdag den 25. april 2012

Flytning



Må nok indrømme, at jeg ikke ligefrem er den bedste blogger for tiden. Har godt nok haft meget om ørerne, og ja, så har jeg faktisk hverken TV eller internet for tiden.

Jeg er nemlig flyttet her i weekenden. Kan her fortælle, at det er en smule hårdt at flytte fra 5. Sal, og til 4 (og ikke i samme bygning). Jeg havde dog nogle gode flytte folk, familie og venner, hvilket var  super dejligt. Efter flytningen havde jeg også en fodboldkamp der skulle spilles, så må sige jeg fik ”trænet” en del i benene.  

Når jeg har fået sat alle tingene op, regner jeg med at lave et lille indlæg om mit lille hjem.

Samtidig med jeg er flyttet, er min søster og svoger også flyttet. Så idag har jeg været dernede og hjælpe med lidt havearbejde. 

Håber I har haft en god weekend J

Ingen kommentarer: