mandag den 13. august 2012

Weekend i New Orleans

Er helt færdig, efter vi har været en tur i New Orleans i weekenden. Det var en sjov, og hyggelig tur, og klart et sted jeg vil anbefale andre at tage hen. God musik, fest og farver, er vist de ord der beskriver det bedst.

I får lige lidt stemningsbilleder derfra, som jeg tog på mobilen (beklager). Har taget en masse med mit kamera, som jeg først kan uploade, når jeg har min computer.

Første billede er fra Sake 5th Avenu, hvor vi prøvede stiletter og drak champagne. Andet billede er fra den hyggeligste jazz bar, hvor vi fik en meget stœrk drink (trejde billede) , og til sidste fra en restaurant, hvor vi fik god frokost.

Håber I har haft en god weekend



2 kommentarer:

Gita sagde ...

det ser ud som om at det har været en super weekend:)

Dina sagde ...

Det var det også :)