mandag den 15. april 2013

Lidt fra weekenden




Jeg fik skrevet et indlæg i fredags, men har aldrig fået det uploadet det. Men her er ihvertfald lidt billeder fra min weekend. Den stod på arbejde, hygge med film med sød veninde, lørdag var der fodboldkamp, og lidt hygge om aften. Vi tog nogle tøser ned på en bar, men jeg var der kun et par timer, og så tog jeg hjem. Jeg har nemlig lavet et væddemål med mig selv (hvis man kan det), om at jeg ikke må drikke før i den her weekend, (var faktisk først weekenden efter, men det blev lige ændret, da jeg skal på tur hele weekenden). Søndag stod på bagning, opgave skrivning, og sluttede rigtig hyggeligt af med popcorn og film sammen med min roomie.

Håber også I har haft en god weekend

(beklager billeder ikke er de bedste, de fra mobilen, da jeg ikke kan finde min oplader til mit kamera)

Ingen kommentarer: