tirsdag den 9. april 2013

Nyt træningstøj


Yeah, har fået noget nyt træningstøj. Synes altid det er så motiverende,  når der kommer nyt tøj/udstyr.Havde set der var tilbud på løbetights, så mig og min mor var hurtig over for at finde det. Det blev til to tights i forskellig længder, og en løbejakke, og så fik min mor også købt et sæt.

Jeg synes jakken er rigtig fed i farven, og elsker at lynlåsene er lyserøde, da det giver jakken lidt ekstra. Samtidig kan jakken laves om til en vest, ved at lyne ærmerne af, hvilket jo er ret smart, når det bliver varmere.
Igår fik jeg også tilmeldt mig til Levevis iFORM kvindeløbet, så nu er der ingen undskyldning for ikke at komme ud i det gode vejr at træne.

Håber I har haft en god tirsdag 

2 kommentarer:

Ida sagde ...

FEdt Dina og det ser super lækkert ud :)
Jeg er tilmeldt DHL med arbejdet, så det kunne være at jeg også bør kigge efter noget nyt løbetøj? :)

Dina sagde ...

Tak, det er også virkelig lækkert! Har testet noget af det, og jeg klager ihvertfald ikke :-)
Fedt, det løb jeg også sidste år, det var ret hyggeligt