onsdag den 3. juli 2013

My lunch

Omelet med skinketern og grønt
Groft brød med tun og æg
Igen omelet med spinat, feta, gulerødder og dertil humus
Her kan I se, hvordan den typiske frokost ser ud hjemme hos mig. Som I kan se, så spiser jeg tit æg til frokost, fordi det er nemt og smager godt. Der er lidt forskel fra for eksempel, når jeg er hjemme ved mine forældre, da det ofte er noget rugbrød med fisk og æg jeg får. Ellers laver jeg også gerne en salat af en slags. Synes dog nogle gange at frokost kan blive lidt ensformigt.

Hvad plejer I få til frokost?

1 kommentar:

Mia sagde ...

Hvor ser det bare lækkert ud! Ville ønske at jeg var lige så god til at få min mad til at se lækker ud!!
Jeg har ekseptionelt dårlig fantasi når det kommer til mad! Spiser tit et stykke kernebrød & en banan eller noget salat og hvis jeg ellers er for doven (som jeg desværre er alt for tit) så ender det med en kop kaffe..

eslublog.blogspot.se