lørdag den 21. januar 2012

New in: Sølv trøje



I dag er jeg taget hjem til mine forældre, skal nemlig til brunch imorgen hos nogle af vores families venner, så var det nemmere at køre hjem i dag end imorgen tidlig.

Og når jeg nu lige var hjemme, skulle jeg da et smut ned i byen og kigge lidt. Jeg fandt en masse trøjer, som jeg godt kunne tænke mig (dog ville mit budget noget andet), men endte med at vælge denne her. Jeg synes den er så flot, og tror den ville passe godt til mine nye læder bukser. Jeg ved ikke hvor nemt det er at se på billederne, men trøjen er i sølv og beige. 

Ellers har dagen stået på en skøn løbetur, og nu hygge med god rødvin.

I må have en dejlig lørdag aften.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor er den vildt fed!
Den må du lige vise i et outfits billede :)

Dina sagde ...

Jeg havde den faktisk på igår i byen med mine læderbukser. Skulle jo have taget et billede