lørdag den 4. februar 2012

Yndlings vand


Når jeg er i Østrig, er der en vand som jeg altid skal have. Nemlig denne/disse. Active. De smager så godt, og jeg ville ønske man kunne få dem i Danmark! Har dog opdaget, at man også kan få dem i grænsebutikkerne i Tyskland. (skal hvis have et par stykker med hjem).

De fås med forskellige smag, men jeg har holdt mig til dem her med æbel og æbel/kiwi.

Pt sidder jeg på banegården i Innsbruck og venter på vores tog kommer (derfor også billeder fra mobilen).

Hvad skal I lave sådan en lørdag aften?

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Dem kender jeg ikke. Men vand med kiwi lyder ret lækkert.
Håber at du har haft en dejlig skiferie :)

Jeg var til min mosters fødselsdag igår aften.

Dina sagde ...

De er ellers virkelig gode :)
Lyder hyggeligt med fødselsdag