tirsdag den 21. februar 2012

Et smut hos fiskemanden

Kender I det, hvor man går over for ar handle hurtigt, og så får købt noget helt helt andet, end det man lige havde i tankerne?
Det skete ihvertfald for mig idag. Jeg skulle lige hurtigt over og hente lidt småting, men men men, så holdte fiskemanden der. Og der er altså ikke noget bedre, end fisk derfra. Da jeg så at de havde lakse/spinat pandekager var aftensmaden hjemme. Normalt laver jeg en madplan for ugen, men havde jeg ikke nået for denne uge, så det var meget passende.

Får I også købt en masse med hjem, som ikke lige var meningen?

4 kommentarer:

Mia sagde ...

det ser virkelig godt ud!!
hvis jeg selv kunne bestemme (og havde råd til det!) så ville jeg kun spise fisk! hver dag!! det er nok det bedste mad man kan få! :)

eslublog.blogspot.com

Ida sagde ...

HVor ser det bare lækkert ud! Og ja helt enig, fiskemanden gemmer på noget af det aller mest lækre :)

Dina sagde ...

Det var også ret lækkert. Det kunne jeg godt komme til at købe en anden gang :)

Emilie Delance sagde ...

Mums hvor ser det lækkert ud!! Jaa kender godt det med at man kommer hjem med noget helt andet :)