fredag den 23. november 2012

Twilight og cocktail


Nu skal jeg snart tage mig sammen med de billeder....

Undskyld lidt stilhed på bloggen, men dagene suser godt nok af sted. Er som sagt begyndt på opgaveskrivningen, og det tager en del af tiden. Og i går var jeg i biffen og se den nye Twilight film. Årh Jake er altså en smule lækker! Jeg synes i hvert fald filmen var god! Har ikke selv læst bøgerne, så ved ikke hvordan den er i forhold til den.

Jeg var inde og se den med en god veninde, og vi endte på en bar, for at få en enkelt. Men så viste det sig, at de kørte med 2 for 1’s pris, og så kom vi ikke derfra lige med det samme, hehe.

Da jeg endelig kom hjem, skulle jeg faktisk lave boller, fordi de skulle koldhæve natten over. Jeg var virkelig bange for, at jeg kom til at vække min roomie, fordi jeg normalt ikke er så stille (specielt ikke efter en drink). Men havde heldigvis ikke vækket hende, og boller blev også færdige, så mig og makkerinde kunne få dem imorges.   

Har I også været inde og se den nye Twilight?


Ingen kommentarer: