søndag den 18. november 2012

Weekend



Fik ikke rigtig tage "rigtige" billeder, så det bliver lidt instagram
Så det allerede søndag aften igen, og en ny uge står for skud. Har haft en skøn weekend, men nogle af skønne mennesker. Er begyndt at skrive opgave på studiet, så fredag var makkerinde og mig i gang. Til eftermiddag kom min søde sambo fra efterskolen, og senere kom en anden herlig pige fra derfra også. Så stod resten af aften på en masse snak, sjov og grin. Det er dejligt, at selvom det snart er 10 år siden, at vi startede på efterskolen, så ses vi stadig jævnligt. 

Lørdag tog jeg op i sommerhuset til mine forælder, hvor jeg hvis mest lå på sofaen. Til aften fik vi god mad, og min mor og mig fik spillet både noget yatzy og ”wordfeud” i live (ved faktisk ikke hvad det hedder, kryds ord måske?).

Søndag tog min far og mig ud at sejle kajak. Frygtede det ville være koldt, men var det overhovedet ikke, og så vi endda sæler. Dog var de så hurtige til at dykke ned, at jeg kun fik et billede af noget der lignede en sort plet.

Har I haft en god weekend?

1 kommentar:

Ida sagde ...

Det lyder som en rar weekend :)
Jeg har hygget med en veninde og fået installeret vaskemaskine, hvilket er så lækkert :)