søndag den 4. november 2012

Weekend og new in



Puha hvilken weekend, den har kørt på fuld gear det meste af tiden. Den har stået på skole, fødselsdag, arbejde, fodbold, fest og tømmermænd.

Fredag var jeg hjemme til fødselsdag ved min familie, og lørdag var der afslutningsfest i fodboldklubben, og det gik ikke helt stille for sig.

Jeg havde som altid tøjkrise, men fandt heldigvis lige en fin sort kjole og kæde at tage på (nåede desværre ikke at få taget et billede, da jeg allerede var 30 min. forsinket, typisk). Så I får den lige på bøjlen. Kjole er fra Vera Moda, og har små folder foran og er lidt åben i ryggen.

I dag har jeg hygget med en veninde med nachos og Forbrydelsen. Ihhh hvor er det altså bare spændende! Sidder altid med en pude klar, når det bliver for spændende, hehe.

Håber også I har haft en god weekend

2 kommentarer:

Gita sagde ...

fedt kjole søs!!!

Dina sagde ...

Tak - er også ret glad for den :-)