mandag den 14. januar 2013

Weekendtur med pigerne


Når, mit mål med at skulle blogge hver dag, går ikke ligefrem så vildt godt. Det må jeg lige se at blive bedre til.

Lørdag var jeg til et fodboldstævne ikke så langt fra, hvor jeg oprindeligt kommer, så bagefter tog pigerne med hjem til mine forældre, fordi de skulle opleve byen. Nu kommer jeg ikke fra verdens største by, så sightseeing turen var klaret på 2 min. hehe. Hovedmålet var at vi skulle på ”Kroen”, som er den lokale, lørdag aften. Inden da havde vi lavet god mad, set håndboldherrerne og fået et "enkelt" glas vin. Ellers blev der grinet en del, spillet og ellers bare hygget rigtig meget! Søndag formiddag vente pigerne hjem mod Aarhus, men jeg tog lige en overnatning mere herhjemme, da jeg alligvel bare sidder og læser i tiden. 

Håber I har haft en god weekend

Ingen kommentarer: