onsdag den 2. januar 2013

Nye mål springer frem



Som så mange andre, har jeg nogle mål med det nye år. Selvom mål/målsætninger er muligt at lave hele året rundt, er et nyt år vel altid et godt sted at starte.

Jeg har ikke rigtig tænkt i, at jeg skal tabe xx antal kg eller nogle vaner som jeg skal stoppe med. Det er mere nogle personlige mål, for måske at kunne få mere energi eksempelvis. Men mine mål er i hvert fald:
  • Træne 4-5 gange om ugen
  • Spise sundt 9/10 gange
  • Blive bedre til at læse bøger (jeg læser næsten aldrig)
  • Blogge hver dag
  •  Være bedre til at koble helt fra
  •  Rejse mere, og besøge en af disse byer Berlin, London eller Barcelona
Så må jeg se, hvordan det kommer til at gå. Håber i hvert fald det kan lykkes.

Har I nogle mål/målsætninger med det nye år?

Ingen kommentarer: