søndag den 6. januar 2013

Min nytårsaften

Der blev fint pyntet op (puha, rengøringen var hård)
Tunmousse og laks til forret, tornedos, fyldte svampe og broccoli til hovedret med god vin (desserten var strawberry daiquiri)

Hold nu op, så er weekenden allerede over. Og pyha, hvilken en. Jeg har været til stævne i Odense, hvor flere ting gik lidt galt, 1. Der hvor vi ville i byen, var lukket, 2. Vores bil gik i stykker på vejen hjem, 3. Ventede i 2.5 time, og kom først hjem kl. 5.30. Kortede lige hele historien ned, da den nok ville fylde en del.

Ellers er der lige lidt stemningsbilleder fra min nytårsaften, som jeg holdte sammen med en sød veninde. Vi fik lavet god mad, (havde fået de bedste bøffer af mine forældre), og til retterne fik vi god vin til maden også. Meningen var vi skulle videre, men så langt kom vi aldrig.

Håber I har haft en god weekend


Ingen kommentarer: