torsdag den 29. august 2013

Godter til mig selv





Jeg fik købt lige godter til mig selv, da jeg skulle hjem fra ferien af. Det er altid godt at være i lufthavnen, hvor man lige kan købe en parfume eller lidt makeup, og denne gang var ingen undtagelse. Jeg har manglet en hverdags pudder, men har ikke rigtig kunne finde ud af, hvilken jeg gerne ville have. Så jeg spurgte en af medarbejderne i butikken, om hun ikke ville hjælpe og hun fandt frem til den her fra Dior. Den mærker virkelig lækker og blød, og så ser den jo så fin ud. Hun fortalte at det var den hun selv brugte, så tænkte jeg ville give den et forsøg.

I Letland har de en kæde ligesom Matas herhjemme, som hedder Drogas. Her fandt jeg lidt til håret blandt andet. Jeg har hørt godt om John Frieda, og da det var billligere derover, ville jeg gerne prøve det. Derudover kom der også en hårkur og et par neglelakker med i kurven.

Hvilken pudder benytter I, og kender I til John Friedas produkter?                                                                                         

Ingen kommentarer: