onsdag den 7. august 2013

Lidt fransk






Så er jeg tilbage igen efter den bedste ferie. Dvs. jeg faktisk har været hjemme i noget tid, men har bare haft så travlt med arbejde, fodbold og andre ting, at jeg har forsømt bloggen.


Her er en lille billedestorm fra min ferie i Frankrig. Jeg var afsted i en uge med min dejlige familie. Mine  forældre havde virkelig fundet en perle, og det var uden tvivl den bedste ferie. Den bestod egentlig bare af hygge og afslapning, og så besøg på vingårde, hvilket der kommer mere om senere. Om dagen blev de slappet af ved poolen/stranden, hvor der til eftermiddag ofte blev kørt på en vingård og til aften blev der grillet god mad, drukket vin og hygget med spil og snak. 

Hvor har I holdt ferie henne, hvis I har været afsted?

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor lyder og ser der bare skønt ud :)
Jeg har stadig min ferie tilgode. Den går til Kreta. Har ikke været der før, så jeg glæder mig :)

Dina sagde ...

Det var også rigtig skønt :)
Uhh Kreta er et sted, har selv været der. Det kan du glæde dig til