lørdag den 31. august 2013

Afslapning med stort

Jeg har virkelig bare slappet af idag! Det er lang tid siden jeg har haft en dag uden nogle planer, så det var tiltrængt og så skønt. 

Igår holdte vi hygge med fodbold, hvor vi først var ude at spille paintball. Hold nu op det var sjovt, selvom jeg nok var lidt en kylling i starten. Bagefter tog vi hjem til en af pigerne og senere et smut i byen.

Her til aften har jeg bare hygget mig med god aftensmad og film. Alt imens jeg forsøgte at lave madplan for næste uge. Det kræver lige lidt ekstra, når jeg skal begynde på studiet igen, så sad med kalender og skema fremme, for at få det hele til at gå op. Aftensmaden bestod af ovenstående og det var ret godt! Jeg har læst flere gange om spidskålswraps, så det ville jeg også lidt forsøge mig med. Det skal uden tvivl også gentages.

Håber I har en god lørdag 

Ingen kommentarer: