søndag den 11. august 2013

Opdatering på målsætning

Jeg skrev tilbage i juni nogle  forskellige målsætninger, hvor der bl.a. var et par stykker her til august. Her kommer så lidt opdateringer på, hvordan det egentlig er gået:
  •  Stå i planken i 4 min - tjek, den blev klaret efter 14 dage uden træning. 
  • Bedre styr over kosten - hmm kosten ved jeg ikke om jeg har fået bedre styr over. Det var nok et punkt, som jeg klart kunne blive bedre på. Jeg har dog forsøgt at læse lidt i nogle bøger, for at få lidt mere viden på området.
  •  Lave nogle ”regler” omkring kost - den har jeg faktisk slet ikke haft i tankerne. Måske lidt, omkring at jeg ikke skal drikke sodavand i hverdagen? 
  •  Træne 5-6 gange om ugen - det har svinget lidt, alt efter hvor travlt jeg har haft. Og så har jeg arbejdet en del, så 7-8 timers fysisk arbejde, har også sat lidt begrænsninger. 
  • Lave træningsplaner hver uge - et punkt jeg faktisk rigtig godt kan lide. Jeg synes det har været ret motiverende at lave, og har fungerer rigtig godt for mig ihvertfald
Alt i alt synes jeg, at det er gået okay. Selvfølgelig kan der kommer forbedringer, og nu har jeg nogle års mål, der skal stræbes efter.

Sætter I nogle mål for jer selv?

Ingen kommentarer: