mandag den 19. december 2011

Adventgave nr. 4


Så har det igen været advent, og hvilken gave jeg her har fået mig. En fin fin Macbook air! Jeg har de sødeste og bedste forældre i verden. Jeg tror ikke jeg har været så glad længe, og har endda haft en virkelig dårlig dag.

Startede ud med at tabe min bakke med æg, så jeg lige skulle vaske gulv imorges, fik så senere migræne og have en virkelig dårlig køretur hjem. Så kom jeg hjem og fik denne gave, og så var alt ligesom godt igen. Og da jeg så skulle cykle hjem til min veninde, jamen så væltede jeg skam også lige på cyklen, og slog hul på albue og knæ. Men tror ikke der var noget, som lige kunne ødelægge min dag der.

Har I andre haft en god mandag?

7 kommentarer:

Milana - modeverden.dk sagde ...

Hold nu op! Jeg gæder mig til at se hvad du får i julegave, hvis det der er din adventsgave ;-)

Jeg har den selv og det er den bedste computer i verden! Elsker den - du bliver så glad for den :-)

Ida sagde ...

Wauw har du fået en mac i advents gave. Enig med Milana, glæder mig til at se dine julegaver :)
Og hvor er du heldig og stort tillykke med den :)

Kathrine sagde ...

Fååååååårk hvor konge Nice :-) tillykke m den!!

Dina sagde ...

Ja er også virkelig glad. Men har længe snakket om jeg gerne ville have en, og så var den der lige igår.

Hehe, tror ikke at mine julegaver er noget der bliver vildt. Det var for at hjælpe mig, at jeg fik den her :)


Og tak tak, jeg er allerede "in love"

Mia sagde ...

wooouw ..
har du virkelig fået den i adventsgave? det var da helt viiiildt! :O
men nøj, hvor er du heldig!!

.. bare det var mig! :)

eslublog.blogspot.com

J'adore blog sagde ...

Hvor er du heldig :-)
Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kigge forbi min blog og deltag i konkurrencen om et armbånd :-)
http://jadoreblog.dk/konkurrence-2

Dina sagde ...

Ja, føler mig også ret heldig.. Måske mine forældre synes jeg trængte til lidt opmuntring

Okay, jeg kigger da lige forbi