fredag den 30. december 2011

Hygge tid


Idag kom min mor og far lige på besøg. Det var nu rart. Vi fik sat en fod på fjernsynet, som ellers havde stået fat vha. tape (min fars gode løsning til at starte med). 
Men min far gjorde et godt stykke arbejde og fik savet pladen til, mens jeg (hvis jeg skal sige det selv) var en god hjælper. Måske min mor var en bedre hjælper, jeg rendte hvis mest rundt med støvsugeren.

Efter en god gang frokost, vendte de så bilen hjemad igen. Eftermiddagen bestod så af opgaveskrivning, og til aften kom min søde veninde på besøg. Vi hyggede med god vin og nachos, og ellers slappede vi af i sofaen. Dejligt med en god afslapningsaften, hvor opgaven var sat på standby.

Håber I har haft en dejlig fredag

1 kommentar:

Ida sagde ...

Der er ikke noget bedre, end fars hjælp :)
Og det lyder skønt med en opgavefri aften :)