onsdag den 21. december 2011

Gave fra pratikpladsen


Idag var min sidste dag i praktik, og synes det var lidt sørgeligt. Men det var nu en hyggelig dag. Vi startede med at få rundstykker, og så fik jeg afskedsgaver. Chefen holdte en lille "takke"-tale og så fik jeg denne fine kurv. Bagefter fik jeg en gave af de ansatte, som var et gavekort til Itunes og en lille tale også. Super lækre gaver!

Til eftermiddag gav jeg så kage, og de faldt heldigvis i god jord. Resten af dagen stod på krammer og oprydning af mine ting og sager.

Det har virkelig været en rigtig god tid der, og vil sige mange til dem alle.

Håber I har haft en dejlig onsdag

4 kommentarer:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Sikken fin blog, du gemmer på her !!! Er nu fast læser ! ;-)

/Linda

Dina sagde ...

Årh mange tak :) Det jeg rigtig glad for

Ida sagde ...

Sikke en fin afsked du har fået :)
Det er så skønt med dejlige kollegaer :)

Dina sagde ...

Ja det er vildt lækkert! Og igen, det er fantastisk med søde folk omkring sig