torsdag den 29. december 2011

Opgaveskrivning


Dagene for tiden går stort set med opgaveskrivning sammen med makkerinen. Vi skal aflevere her i starten af januar, så det er de sidste ting der skal ordnes nu. 
Derfor er der også lidt stille her inde, da tiden går mest med opgaven. Og når ja, så skal man også på arbejde indimellem, så det skal lige passes ind. 

Ellers er jeg heldigvis ved at være på toppen igen, dog er maven stadig lidt utilfreds, når jeg får lidt at spise. Cola er dog altid en god ting, det virker ihvertfald på mig. 

Hvad plejer I at spise/drikke, når I ikke er helt friske? 

4 kommentarer:

Mia sagde ...

kamille the med honning er godt (specielt hvis man er forkølet)!
men the, i det hele taget, er det jeg har det bedst med når jeg er syg! :)

men god bedring og held&lykke med opgaven! :)

eslublog.blogspot.com

Milana - modeverden.dk sagde ...

God bedring og held og lykke med opgaven :-)

Anonym sagde ...

Rigtig fed blog, elsker din macbook, de er simpelhen så fede! og din blog er også meget inspirerende. Kig gerne forbi min blog, og evt: blive fast læser. <3

XOXO Karoline
// http://karolinefriis.blogspot.com/

Anna sagde ...

Tusinde tak for kommentaren på min blog! :) Jeg følger også dig nu! :)

www.abitofmebyanna.blogspot.com