tirsdag den 6. december 2011

Juleønsker

Her er lige 5 ting, som jeg godt kunne tænke mig i julegaver.
1. Vil bare vildt gerne have denne lille lækre sag! Og så er farven jo så fin. Tasken ses på Nelly
2. Denne fine jakke faldt mig og veninde over, da vi kiggede efter gaver, og nu jeg lidt "in love". Fundet på Asos
3. Ja, en fin lille MacBook Pro. Nok ikke lige indenfor normale budget, men derfor ønsker jeg mig nu stadig den.
4. Flybillet til USA. Skal til Juni over til min veninde, så tilskud til en billet ville være rart
5. Elsker som sagt at stå på ski, og et par Twintips ville bestemt ikke være af vejen


Hvad ønsker I jer?

5 kommentarer:

Milana - modeverden.dk sagde ...

Jeg kunne også ønske mig de samme ting, Dina :-)

Men drop macBook Pro og vælg en Macbook air - det er den bedste mac computer jeg nogensinde har ejet og alt fra designet til hvor sindssyg hurtig maskinen er, er bar helt utroligt! :-)

Ida sagde ...

Rigtig gode ønsker :)
Ih elsker også bare at stå på ski :)

Dina sagde ...

Det vil jeg da lige huske. Kender ikke selv nogle som har air, så har kun hørt om pro'en. Men tak for tippet :)

Det er også bare fantastisk at stå på ski

Mia sagde ...

kunne virkelig også bruge en pro!
og ville helt klart vælge den frem for air, for den kan mere end den lille, fine air kan :)
OG så elsker jeg jakken og tasken!

Dina sagde ...

Sikke mange tips om Mac books jeg får :)
Tak, tror også jeg køber tasken, hvis ikke den ligger under juletræet