lørdag den 3. december 2011

Julefrokost


Beklager det dårlige billede, men er taget med mobilen
Igår var jeg til julefrokost med mit praktiksted, og hvilken sjov aften!
Først var vi ude og skyde, og der var jeg virkeligt dårlig, haha. Jeg kan åbenbart ikke rigtig se noget, så sigtede ikke ligefrem skide godt. Bagefter var vi ude og lave noget Crossfit, (er SÅ øm i kroppen i dag). Bagefter gik vi hen til stedet, hvor resten af aften skulle være. Dog så vi lige hvor fint, at Vejle gågade var pyntet op inden. Men det var en rigtig hyggelig og sjov aften. Har de skønneste kollegaer!

I dag har jeg faktisk været aktiv, mig og min roomie har gjort hovedrent, og fået vores sofa. Har en rigtig sød svoger, som havde en "ekstra" sofa, så den fik vi (læs far, svoger og roomies brødre) slæbt op af alle trapperne. Nu sidder jeg og slapper i den - skønt at have en stue.

Har I ellers været til mange julefrokoster?

Ingen kommentarer: