fredag den 20. september 2013

Når kroppen siger nej!

Kender I det, hvor man lige har glædet sig til at skulle ned at løbe/træne, men så er ens krop bare ikke klar? Sådan havde jeg det i dag. Jeg skulle ned til min yndlings løbe time, og det er faktisk altid noget jeg ser frem til, selvom det er ret hårdt. Da jeg kom i gang med at løbe, kunne jeg dog mærke en lille trykken i min dårlige hofte, og det blev ikke bedre. 3.min inden timen var slut, blev jeg simpelthen nød til at give op. Og så tænker I måske, om jeg ikke bare kunne have klaret det sidste? Jo, det kunne jeg måske godt, men så ville jeg have haft SÅ ondt, og det synes jeg slet ikke det er værd. Specielt ikke, fordi jeg hele tiden havde i tankerne, at jeg skulle huske jeg skal til kamp i morgen.
Lige nu er jeg glad for jeg hoppede af, men lige imens var jeg virkelig sur og ”skuffet” over at skulle opgive.
Men hvis I gerne vil på et løbehold, vil jeg gerne anbefale det Henrik har nede i FW i Århus. Uden tvivl det bedste løbehold jeg har prøvet, og så er han oveni købet også god til at motivere en.

Om lidt står den på hygge og afslapning med min søde veninde! Det bliver dejligt. 


Har I prøvet det, hvor I bare måtte opgive, selvom det ikke var med ens gode vilje?

Ingen kommentarer: