torsdag den 12. september 2013

Gode sko til interval?

Jeg mangler et par gode sko til at løbe interval/løb på løbebånd. Jeg har et par gode løbesko, men dem bruger jeg også udendørs, og er ved at være træt af at skulle vaske dem, hver gang jeg skal bruge dem på løbebåndet.
Derfor vil jeg høre om der er nogle I kan anbefale? Jeg har prøvet nogle fra Nike, som jeg virkelig er forelsket i (minus prisen), men er også Nike pige, så derfor kunne det være fedt, hvis I andre nu kendte til nogle gode?

Hvilke sko løber I i?

4 kommentarer:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Sværger til Saucony og Asics! De har begge en letvægter sko, fra begge mærker, der er perfekt til interval !

/Linda

Dina sagde ...

Okay, kan være jeg skal have tjekket dem. Tror faktisk også min andre løbesko er fra Asics, og de er gode

EmilieWang sagde ...

Har lige opdaget din blog, og hold kæft hvor er den fed! Du har fået dig en ny læser! Håber du vil tage et smut forbi min, og evt. blive fast læser, hvis den falder i den smag!

emiliewang.blogspot.dk
KYS

Dina sagde ...

Mange tak, jeg kigger forbi med det samme!