fredag den 6. september 2013

Studie, arbejde og træning



Og så gentager vi det nogle gange, og så blev det allerede fredag. Ja, synes godt nok at ugen er gået stærkt! Jeg er startet på studiet igen, hvilket betyder lange dage. Op kl 5/7 og hjem igen engang til aften alt imellem 19-21. Må siges at jeg da får noget ud af døgnet, haha.

Idag har jeg haft fri, så har forkælet mig selv med noget træning, shopping og film til aften. Virkelig dejligt. Det er lang tid siden jeg rigtig har shoppet, så der blev prøvet en masse og overvejet køb. Synes selv, at jeg endte med nogle fornuftige køb, selvom at jeg egentlig skulle kigge efter sko, kom jeg helt fra det. Men med hjem kom der en nederdel, lang strik, bluse, afslapningenbukser, mobilcover og en clutch. 

Hvad har I brugt jeres fredag på?

Ingen kommentarer: