fredag den 27. september 2013

Træningsapps #1


Jeg kan godt lide apps, og har da også en del på min mobil. De nemme at bruge og som regel også et godt/praktisk redskab at have ved hånden. 

For noget tid siden faldt jeg over den her. En træningsapp for maven. Jeg synes tit ens maveøvelser bliver de samme, og kedelig i længden. Så jeg ville give den her en chance (og så har den jo også et lovende navn). 

Nårh, men jeg prøvede den så her idag, og synes den er ret smart. Man vælger et level, og så kører en række mave øvelser i 30sek. af gange, hvor der er indbygget pauser mellem øvelserne. Det eneste man skal gøre er bare at klikke start. Ganske enkelt. Hvis man blot vil lave eller se en øvelse, kan man bare klikke på den øvelse man ønsker. Og navnet på appen "Best Abs Workout For Flat Tummy". 

Kender I til denne app, og kan I anbefale andre?

Ingen kommentarer: