tirsdag den 25. oktober 2011

Læderjakke

MuuBaa Jakker



Jakker fra Vila

Jeg vil vildt gerne have en læderjakke. Synes de er så flotte, og så kan man bruge dem til mange ting. Jeg har en sort i kort, men det er ikke ligefrem så pisse praktisk, når det er koldt.
Jeg har været på udkig efter en længe, men har ikke rigtig kunne finde en som bare sagde "må jeg eje".

Har dog fundet disse på nettet, og synes MuuBaa laver nogle rigtig flotte Jakker. De passer bare ikke skide godt til mit SU budget (dybt SUK). Du kan se dem nærmere her, hvor du også kan se andre af deres jakker.
Jeg fandt også den sidste på Nelly.com og du kan se den her. Den er væsentlig billigere, men kan ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om den. 

Hvad synes I om dem?

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

De øverste er klart de pæneste. Kan godt se de er dyre. Men tror de er investeringen værd for man har en skindjakke i så mange år. :-)

Dina sagde ...

Har du nok en god point med