mandag den 24. oktober 2011

Avocado suppe

Suppen med brød

Pandebrød


Jeg elsker avocado! Mmh, det er lige mig. Derfor tænkte jeg fedt, da jeg så en opskrift på avocado suppe. Win win, det er koldt ude, og varm suppe ville være rart, og så skulle det endda være med avocado.

Kastede mig gladligt ud i opskriften, da jeg kom hjem fra praktikken af. Den første del smarte vildt godt, så måtte være et godt tegn. Men nææ nej, sådan skulle det ikke gå. Det var bestemt ingen succes må jeg sige. Endte med at hælde det hele ud, og i stedet spiste jeg mig noget pandebrød. Det jeg faktisk blevet lidt hook på. Nemt at lave og smager godt.

Bagefter tænkte jeg at nogle nødder ville være godt at hygge lidt med, men tror måske de havde lagt lidt for længe. De smagte i hvert fald ikke helt optimalt.

Andre der har erfaring med avocado retter?

Ingen kommentarer: