søndag den 30. oktober 2011

Lørdags hygge


Igår fik jeg besøg af mine skønne sambo fra efterskoletiden, så det skulle være en rigtig hygge aften. Og det var det også! Vi skulle have god mad, spille Bingo Banko og drikke vin bl.a. Menuen stod på jordskokke-fritter, gode bøffer og sovs. Men efter at have været SAMTLIGE butikker igennem efter jordskotter, (som åbenbart ikke var til at støve op i byen), blev det til "pastifritter" (pastinakker).

Bingo Banko gik ikke ligefrem godt, så springer vi hurtig over! Bagefter så vi Bryst Galla, som var rigtig godt. Der var virkelig nogle rørende historier. De endte med at samle omkring 22,2 mio. sammen, hvilket jeg synes er flot. Et godt arrangement efter min mening.

Fulgte sidst på aften veninden til toget, og endte så i byen. Skulle bare lige ned og høre noget musik, og så hjem at sove. Puha, det blev lige lidt senere end jeg regnede med, så glad for den "ekstra" time i nat. Søndagen har stået på afslapning og en tur i biffen og se Tin Tin.

Håber at folk har haft en god weekend.

Ingen kommentarer: