onsdag den 12. oktober 2011

Medarbejderseminar

Karen-Marie Lillelund 

Christian Stadil


Jeg er lige (eller dvs. for nogle timer siden) kommet hjem, efter to rigtig gode dage.
For tiden er jeg i praktik, og det var dem jeg var på medarbejderseminar med. To dage med foredrag, gruppearbejde, aktiviteter og fest. Jeg var selv ret spændt på det hele, da jeg kun har været  der i snart 2 mdr., så kendte ikke så mange ud af de 320 mennesker vi nu var samlet.

Vi var så heldige at have to helt kanon gode foredrag. Tirsdag kom Hummel ejeren Christian Stadil og holdte et meget fascinerende og levende foredrag om Company karma . Han er virkelig god til at fortælle hvad han har oplevet, samtidig med at han kan huske de vildeste ting, hvor man bare tænkte wow.  Det var vildt fedt.

I dag kom så Karen-Marie Lillelund, og fortalte om "Kommunikation med humoren som forløser". Tror aldrig jeg har grinet så meget på 1,5 time før. Hun var så pisse sjov! Det var virkelig inspirerende at høre på, og humøret steg lige et par grader. (Plus - man kunne holde sig vågen. Aften var gået lidt vild for sig, men lidt for meget hvidvin til mig. Var i hvert fald gået amok på dansegulvet, hvilket normalt ikke er mig til sådanne arrangementer.)
Hun havde en masse gode historier med fra hendes liv, om hvor lidt der egentlig skal til for at få andre til at grine og smile. Men også bare selve hendes måde at fortælle på var bare fantastisk. Hun var ikke bare for at andre grinede af hende, og hun var så livsglad at høre på. Bliver helt glad, når jeg bare tænker på det. Har store planer om, at starte i morgen med samme energi og latter som hende, (tvivler på den holde vildt længe, da jeg ikke ligefrem er i hopla om morgen.)
Hun rejser rundt i landet og holder foredrag, hvilket jeg varmt kan anbefale at tage til.

Har I hørt et foredrag med en af disse, eller er der andre I selv har oplevet, som var vildt gode?

Billederne er fra:

Ingen kommentarer: