søndag den 9. oktober 2011

Weekend

Tvillingerne med forældre
Den lækre forret

Masser af kød

Desserten
Er der noget bedre end at tilbringe en weekend med det man godt kan lide og sammen med søde mennesker?

Weekenden bestod af 2 fodboldkampe, shopping, fødselsdag og en barnedåb.
Fredag aften blev der kokkereret for mine forældre og gæster, inden fodboldkamp 1 af 2.
Lørdag fik jeg lokket min smukke veninde Carina med til Outlet messen i Herning. WOW et kæmpe kaos! Der var så sindssyg mange mennesker der, at vi simpelthen blev nød til at tage hjem efter 2 timer. Mere havde vi ikke tålmodighed til! Det strømmede ind med mennesker og der var kø overalt.  Men der kom da lidt sager med hjem; et par busker, nogle sko og en lækker cardigan.
Herefter gik turen videre til anden fodboldkamp, inden jeg til sidst endte til fødselsdag ved sød pige. Dog blev det ikke det vilde fra min side, da jeg skulle køre hjem igen og tidligt op.

Søndag var jeg til min søsters dejlige tvillingers barnedåb, som alt i alt bare var en skøn dag. Selskabet var herligt, maden fantastisk og tvillingerne opførte sig eksemplarisk.
Så nu står den på afslapning på sofa.

Håber alle har haft en skøn weekend.

Ingen kommentarer: