onsdag den 2. november 2011

Green from Pieces


MS Jagger Green fra Pieces

På vejen hjem fra Rihanna koncerten i fredags, gik mig og søster igennem gågaden i Herning. Det blev hvis til et par stop på vejen, for vi skulle da lige at se hvad butikkerne udstillede. Og i Pieces så jeg denne smukke grønne neglelak, som jeg gerne ville have. Dagen efter var det meningen vi skulle have været forbi efter den, men tiden smuttede fra os, og jeg glemte den.

Men da vi var til fødselsdag i mandags, havde søde søster en gave til mig - så kan I måske selv gætte hvad det var. Jeg blev i hvert fald glad, og nu er den kommet på. Synes den er vildt flot!

Ellers har dagen foregået i sengen. Er gået hen og fået en omgang feber, æv! Det er så kedeligt at være syg. Håber det kun er endagssyge, så jeg er frisk i morgen igen.

God onsdag søde mennesker

Ingen kommentarer: