fredag den 18. november 2011

Ørkenens Sønner



I går var jeg inde og se Ørkenens Sønner, og det var så sjovt! Jeg synes i hvert fald at det var rigtig godt, og meget underholdende. Så det kan jeg anbefale.

Vi var først inde på en kinesisk restaurant, som var ret god. Der var en stor buffet, hvor der var noget for en hver smag. Sushi, salater, mulighed for wok og en masse andre forskellige ting.
Efter vi var godt mætte, tog vi så ind og så showet.
En utrolig hyggelig og sjov aften med familien og veninde.

I dag har den stået på hovedopgave og lidt hygge til aften. Så endte med jeg faktisk kom sent hjem, da jeg var så heldig at spise med til aften. I morgen står den igen på hovedopgav, så må hellere få lidt søvn.

Sov godt søde mennesker

2 kommentarer:

Gita sagde ...

og vi var så heldige med Ørkenens sønner eftersom deres show igår aftes blev aflyst pga maveonde!!!

Dina sagde ...

Ja, må sige vi har heldige to gange :) Nu Rihanna blev syg også