søndag den 13. november 2011

Tøsehygge


Mmmh Baileys er altid godt

Lørdag formiddag var jeg med søster og tvillinger til babysvømning. Jeg var dog bare fotograf og hjalp med omklædning, mens vores kusine var med som hjælper i vandet. Det var meget hyggeligt, og hvor så de søde ud, når de "plaskede" rundt.

Til aften stod den på rigtig hygge. Var sammen med 4 herlige veninder, hvor den stod på god mad, vin og grin. Det er længe siden jeg har grint så meget, og tror da også mavemullerne blev trænet godt. Tiden fløj afsted og endte med et lille kig nede i byen, inden sengen kaldte højt nok.
Sidder jo helt og griner, bare ved tanken om igår. Dejligt med sådanne aftner, og søde veninder.

Idag har den så stået på absolut ingenting. Har været lidt brugt, og målet med en løbetur til eftermiddag gik heller ikke helt efter planen.

Jeg håber at I har haft en god weekend

4 kommentarer:

Milana - modeverden.dk sagde ...

Det lyder som en skøn aften! Du har en rigtig fed blog :) Glæder mig til at følge med i den :)

Ida sagde ...

Det lyder som en rigtig god aften :) Det er så rart med en aften i selvskab med dejlige veninder og en masse grin :)

Dina sagde ...

Milana - Den bedste aften :) Og mange tak for de pæen ord! Og i lige måde...

Ida - Det er noget af det bedste

Milana - modeverden.dk sagde ...

Jeg har sat dig på min blogroll by the way :)