lørdag den 12. november 2011

Samsøe Samsøe ønsker

Tøj fra Samsøe Samsøe

Som jeg snakkede om i går, var der nogle forskellige ting jeg havde fundet inde på Samsøe Samsøe. Fik nyhedsbrevet derfra forleden, og var så hurtig inde og kigge lidt. Hvor var der mange smukke ting jeg godt kunne tænke mig. Men her er lige 3 ting, som jeg faldt lidt for.

Den første kjole synes jeg er rigtig smuk. Den er nem at bruge, fordi den er så enkel og sort. Og så var den ikke så dyr. Find den her.

I midten er en rigtig fin top, som jeg bare godt kunne tænke mig. Den er så klassisk og nem at have på til mange ting. Find den her.

Den sidste ville jeg nok mere bruge, når jeg skal i byen. Den er lidt mere sexet, på en lækker måde. Find den her


Er på vej ud af døren, så det blev lidt hurtigt. Skal til hyggeaften med dejlige veninder. God lørdag aften

Ingen kommentarer: