søndag den 27. november 2011

New in: Adventsgave


I dag har jeg fået denne utrolig bløde og lækker strik. Er så heldig at jeg får adventsgaver, så det er skønt. Det er rart med denne tradition, og glæder mig allerede til næste søndag, når jeg skal åbne den næste.

Trøjen/kjolen er simpelthen så blød, og håber også den er lidt varm at have på. Den skal i hvert fald allerede prøves i morgen.

I dag har den stået på fodbold stævne (heldigvis uden tømmermænd), men desværre med feber. Vågnede til morgen og var bestemt ikke på toppen. Synes ikke ligefrem jeg gider til at være syg, igen.

Har I nogle skønne adventstraditioner?

3 kommentarer:

Milana - modeverden.dk sagde ...

Ihh hvor skønt! Den er så fin - glad mig til at se hvad du får næste gang :)

Dina sagde ...

Hehe ja.. det er så hyggeligt, venter også spændt :)

J'adore blog sagde ...

Hvor ser den fin ud :-)