søndag den 6. november 2011

Ny strik




Har lige fået mig denne skønne strik. Min søster havde en på, og jeg synes den så virkelig rar ud. Dagen efter Rihanna koncerten tog vi ud og shoppede lidt. Imens jeg stod og ventede i en kø, smuttede hun lige for at ordne nogle ting. Da vi så kom hjem fik jeg en gave, som var striktrøjen. Dejligt med en sød søster, som vil forkæle sin lillesøster lidt. Glæder mig til at putte mig i den i morgen på arbejde, med et halsetørklæde. Så er jeg hvis også pakket godt ind.

Tror nu det er godt for min hals, som ikke er på toppen. Har hostet en del, og efter afslutningsfest i fodboldklubben i går, har den hvis taget lidt skade. Min stemme er i hvert fald forsvundet

Ellers har weekenden stået på arbejde og hygge med en veninde.

Håber at I har haft en god weekend.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Ih den ser lækkert ud!
Og er vild med bøjlen - elsker de gamledagse :)

Dina sagde ...

Den er også dejlig!
Hehe, den er også hjemmefra mine forældre af