søndag den 9. juni 2013

Cola er vejen frem......


...ihvertfald lige pt. Kunne virkelig godt bruge en god kold fad-cola nu - Okay, jeg drikker ALDRIG mere! Har jo været hel hel færdig idag! Jeg var sammen med en masse søde piger igår, og så skulle vi spille lidt ølvbowling. Det skal lige siges, at mig og min makker aldrig havde spillet det før, og vi var ikke de bedste kan man rolig sige. Puha! Fremover spiller jeg det med cola, ha ha.
Havde heldigvis en sød roomie, som fulgte mig hjem fra byen af, så jeg kom sikkert hjem.

Dagen i dag har ikke stået på så meget, skulle havde trænet, men er sikker på, at det vil være fysisk umuligt idag. Har dog bevæget mig ned og se lidt halvmaraton tidligere, frisk luft er altid godt.


Håber I har haft en skøn weekend, og ikke er for hårdt ramt idag

Ingen kommentarer: