onsdag den 12. juni 2013

Læsning læsning læsning


Et lille kort hej herfra. Bruger det meste af tiden på at læse til eksamen i tiden. Mine søde makkerinde og mig har lige siddet det meste af aften og forsøgt at få styr på de forskellige ting, så nu er ens hovede helt fyldt, og det bliver godt med noget søvn. Håber at jeg kan sove lidt bedre end de sidste par nætter, hvor jeg har været lidt halv sløj. Lå i over en time den anden nat i fosterstilling, fordi jeg havde det dårligt, samtidig med at jeg kogte. Øv, magter ikke helt at være syg.

Håber I har haft en skøn onsdag, selvom det gode vejr desværre er forsvundet lidt.

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Årh det lyder som min kommende weekend :(

Karina sagde ...

Håber at det snart er ovre :) Men god weekend :)

Dina sagde ...

Det lyder som en lang weekenden med en masse læsning

Ja, nu har jeg heldigvis sommerferie, og tak i lige måde