mandag den 10. juni 2013

Virkelighedens Nynne


Ja, det kan der ikke være nogle tvivl om længere! Nynne/Bridget Jonas aka. Dina!
Formår gang på gang, at lave et eller andet total mærkeligt/skørt/DUMT you name it. Min veninde skrev faktisk til mig, at jeg jo var Nynne. Men har inden for et døgn præsteret:
  • At drikke mig ALT for fuld
  • Mistede hukommelsen for flere timers fuldskab
  • Misbrugt mit dankort (sorry Bankrådgiver)
  • Sendt sms/ringet til folk midt om natte (hvorfor er det altid en god ide, når alkoholen tænker?)
  • Været til  fest ved venindes venner, som var søde/pæne fyre, uden at kan huske hvem de er?!? (og for dens sags skyld, har snakket med dem om)
  • Sendt en invitation til ALLE i min kontaktbog omkring en eller anden app, som jeg sad og fumlede med (ja her taler vi om min chef, eks + hans familien, træner og jeg kunne blive ved).
  • Modtaget utalligt smser fra folk, som spørger hvad det er jeg lige har gang i
  • Overvejet bare at gemme mig langt langt væk under dynen en periode


Fulde Dina har hermed også fået karantæne/stuearrest det næste LANGE stykke tid, og fået forbund om at bruge dankortet. Nu håber ædru Dina at fulde Dina hører efter, haha.

God aftens folkens :)



Ingen kommentarer: