søndag den 23. juni 2013

Landsstævne


Kender I Landsstævne? Det er et stort idrætsstævne arrangeret af DGI og DDS, som finder sted hvert fjerde år, og i år er det i Esbjerg. Mange tror fejlagtigt at det kun er gymnastisk, men det er et stort stævne for mange blandede idrætter bl.a. fodbold, beachvolley, fitness og mange flere. Det strækker sig over fire dage, hvor der er flere forskellige arrangementer/events i løbet af dagene. Tror det mest kendte er åbnings-/afslutningsceremoni.

Jeg skal i år, for første gang, være med som deltager og jeg glæder mig vildt meget. Hele min familie har været med før, så det bliver godt, også ”at blive en del af familien” på det punkt. Jeg har altid godt kunne tænke mig at være med, fordi at jeg har været der meget som tilskuer som barn. Jeg skal ned at spille fodbold samme med mine gamle søde kollegaer, og er sikker på det bliver sjovt.

Har I været til Landstævne eller skal I det i år?



Ingen kommentarer: