fredag den 4. oktober 2013

Fredag med afslapning

Hold nu op, så gik der lige en uge. Synes tiden flyver afsted for tiden! Jeg har haft rigtig travlt med studiet, så jeg har måtte lade bloggen holde ferie. I aften har jeg dog slappet af, og hygget med popcorn og vild med dans med min roomie. (Det lykkes os at brænde to poser på, så jeg var nede at købe en ny pakke popcorn, og hele vores opgang lugtede seriøst af røg)...

Men inden da, havde jeg bagt en gang gulerodsboller, og hvis jeg selv skal sige det, blev de ret gode! En fra min studiegruppe havde bagt dem forleden, og da jeg havde en del gulerødder der skulle bruges, så var det perfekt til bagning. Opskriften er herfra, og ganske nem. Jeg brugte dog fuldkornmel og hældte noget femkornsblandig i, for at gøre dem grove.

Håber I har haft en dejlig fredag :-)

Ingen kommentarer: