onsdag den 17. oktober 2012

Kan piger gå med hatte?


Jeg kan godt lige hatte og caps, og synes de er fede, specielt når personen kan bære det. Men nu er jeg kommet lidt i tvivl. Er hatte/caps til piger et go or no go? Jeg stod forleden længe og overvejede om jeg skulle tage min cap på, men kunne simpelthen ikke bestemme mig. Sidst jeg havde den på, var der nemlig en veninde som fik sagt noget til mig, som ikke  ligefrem var sådan ”fedt, du har cap på”.

Men da jeg var i USA sagde min veninde, at hun synes at jeg have et godt ”hattehovede”, og hun købte denne fine sorte hat til mig derover.

Så nu vil jeg høre, hvad er jeres meningen angående dette - er det bare på med hatten eller?

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Jeg stemmer for ja. Og det er rigtig flot til dig:)

Dina sagde ...

Tak søde