søndag den 14. oktober 2012

Lidt om træning



Træning er en af de ting, som jeg går en del op i. Jeg kan godt lide at træne og holde mig i gang. Har faktisk altid været aktiv som barn, og har gået til en masse forskellige sport. En ting er hængt ved gennem tiden, og det er fodbold. Men udover at spille fodbold ca. tre gange om ugen, så træner jeg også ved siden af.

Jeg gider ikke betale for at gå i fitnesscenter, når det er så nemt at træne hjemme. Det spare både tid og penge J Min veninde fra USA, lærte mig det perfekte træningsprogram, hvor man træner ca. 20 min. om dagen seks gange i ugen (dog er det ikke altid jeg lige får gjort det). Det eneste jeg skal bruge er en bold og håndvægte, nemmere kan det vist ikke være. Samtidig forsøger jeg også at løbe lidt ved siden af, men når jeg alligevel løber en del til fodbold, så får jeg ikke gjort det hver dag.

Træner I også, og er I mest til fitnesscentre eller hjemmetræning?


Ingen kommentarer: